Marknadsföring

Kommunikation

Marknadsföring

Logistik

Organisation

En extra resurs precis när du behöver det

Flexibilitet och resultat

Marknadsföringsområdet har en enorm spännvidd ifrån marknadsundersökning, produktutveckling och lansering till positionering, kommunikation och analys av produktlivscykeln. Gemensamt för alla områden är att bra data hjälper dig att fatta bra beslut. Det finns redan många väl fungerande  verktyg utvecklade för marknadsföringens olika faser, och med en grundligt tillämpning kan du ge din produkt de bästa förusättningarna.

Porters marknadskrafter, fyra eller fem P, SWAT, produktlivscykel, Ansoffs matris, bostonmatrisen, sökmotoroptimering, strategisk marknadsplan, co-branding. Det finns en uppsjö av bra verktyg för att förbättra din marknadsföring. Genom en grundling genomgång av din situation och förusättningar hjälper vi dig välja rätt verktyg för uppgiften.

En ny infallsvinkel